16 Aralık 2010 Perşembe

Sinema izlenimleri

Sizlere,işten olmasa da evden ulaşabildim.Geçen pazar 'Av Mevsimi' filimine gittim.Filimi beğendim.İzlemenizi tavsiye ediyorum.Filmin ana teması bakış açısı bir dantel gibi her sahne de etkisini gösteriyor.Karakterler çok doğal olmuş.Konuşmalar sırıtmıyor.İnce ince de eleştiriler yapılmış.Ama vurgulayıcı olmamasına özen gösterilmiş.Hayatın acımasızlığı da gözler önüne serilmiş.Fakirlerin ,zenginlerin elin de bir oyuncak olarak kullanılıp atılabilen bir nesneden farksız olduğu anlatılmış.
Bunlar aklıma gelenler ve bloga benim de küçük bir katkım olsun diye bir kaç kelamım.
Gitmemiş olanlar için iyi seyirler......

3 yorum:

  1. katkın için teşekkürler. Güzel bir filmdi,Cem Yılmaz'ın komedi tarzından farklı rolü.

    filmden beğendiğim bir şarkı sahnesi

    http://www.vidivodo.com/485176/av-mevsimi-_-cem-yilmaz-_-hayde

    peristeria

    YanıtlaSil
  2. Bende cumartesi gittim Av Mevsimine, aklımda Av Peşinde diye kalmıştı halbuki :) Hikaye etkileyici, görsellikte de başarılı buldum. Çetin Tekindor tam bir usta, Şener Şen de öyle, Cem Yılmaz beklentimin üzerinde bir performansla perdedeydi. Okan Yalabık? Onu Melis'e soralım ;)

    YanıtlaSil
  3. Okan Yalabıkta diğer film ve dizilerine nazaran daha sessiz şaşkın ve saftı. Demek ki iyi oynamış=)

    YanıtlaSil